مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا

۱۰ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا رضایت مشتری

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .DOC
تعداد صفحات: 70
حجم فایل: 42
قیمت: 77510 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 70 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏فصل دوم : ادبیات و پیشینه‌ی پژوهش
‏3
‏82
‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلاقی
‏فصل دوم:‌ ادبیات و پیشینه ی پژوهش
‏1-2 تعریف تکریم 14
‏2-2 اهداف تکریم 14
‏3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری) 15
‏4-2 انواع دسته بندی مشتریان 15
‏5-2 تعریف رضایت مشتری 15
‏6-2 مزایای رضایت مشتری‏ 16
‏7-2 تعریف مشتری مداری 17
‏8-2 تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری 17
‏9-2 تعریف شفاف ومستند سازی 18
‏10-2 مراحل مستند سازی 18
‏11-2 مفاهیم اطلاع رسانی 22
‏12-2 پایگاههای اطلاع رسانی 23
‏13-2 طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی 25
‏14-2 اهم شیوه های اطلاع رسانی 29
‏15-2 تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد 30
‏16-2 مفروضات باز مهندسی 30

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  دانلود فایل
 
"">مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تکریم،ارباب رجوع،رضایت مشتری،منشور اخلا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.